oldedi Aşılamayla bebek sahibi olanlarrr sorum sizlereeee??? son adet tarihimi baz alınıyor yoksa aşılama günü mü baz alınıyorrrrr??? yardım lütfen 🙄🤔🤔🙄🤔
Nazl1234 Benim ilki hic tutmadi malesef asilamanin 10.gununde adet oldum canim senn ne zman oldu asilaman
oldedi Nazl1234 13 martta oldum aklıma takılıp durdu gebelik haftası nasıl hesaplanıyordiye. doktorumada aormayı unuttum. Sizin aşılamadan sonra beta hcgniz kaç çıkmıştı??
oldedi Nazl1234 bayaaa yüksek çıkmış benim 61çıktı aşılamanın 13.günü. sizin iki aşılamada yüksek çıktı heralde???
Nazl1234 oldedi yok canim ilkinde adet oldugum icin hic baklmadi ikincisinde bakildi beta hcg degeri insanda insana drgisiyormus seninki de normal onemli olan katlanarak artmasi
Nazl1234 Tekinnn ayy cok sevindim kuzum tam 2 hafta sonra gel demisti doktorum iki hafta sonra gittigimdw kese de vardi bebiste kalp atisi da🤗
Nazl1234 5 haftalik oluyo herlde degl mi canim git istersej bi doktor duruma gore cagirir. Benim doktorum 6. Haftada vajinal ultrasondan bakti. Bi zarari olmadigi icin. Kalp atisi vardi gosterdi ama bebege radyasyon gitmesin diye dinletmedi. Sen carsamba gunu git istersen keseyi bebisi gorursun insallah❤