Basakaya Allah bağışlasın canımm sağlıklı uzun ömürler nasip etsin yavruna 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Darısı bizlerin başına çok güzel anlatmışsın gerçekten çok sağolasın paylaştığın için. Bnde 36 haftalık hamileyim bakalım bekliyoruz şuan Doğum şeklim belli değil. Ancak sezeryandan sonra bir sıkıntın ya da ağrın fln oldu mu nasıldı ?
Bu arada tavsiyelerin içinde teşekkürler gerçekten.. 🙏🏻😍