Rabiayce başlamış olabilir cnm belirli bi zamanı yok bence ,28 deyim iki gündür dondurma yiyorum içimin yanması geçsin die 😱millet üşüyor ben içim yanıyor die dondurma yiyorum biraz öyle geçiyor ,ağır yemek baharatlı ve yağlı yememeye özen gösteriyorum sende öyle yap cnm