2lokummannesiii Kızlar karnımın sağ üst kısmına bıçak saplıyorlar gibi oturunca geçiyor ayaktayken oluyor. 19+4 haftalığım bu durum normal mi acaba ?Aranızda yaşayan varsa yazabilir mi acilen 😭😭
Seymahatunn 2lokummannesiii 11 haftalık hamileyim bende de oluyo arada saplaniyo ama nedenini hiç bilmiyorum
Smiley87 2lokummannesiii canım gaz - şişkinlik olabilir mi , o haftalarda bebek aşağıda oluyor onunla ilgili değildir bence 🤔 bir sıcak duş alsan iyi gelir inşallah
2lokummannesiii Smiley87 yok canım gaz sorunu gibi değil iğne batıyor gibi ama sanki bir de kaburgaya vuruyor gibi bebek aşağıda hissediyorum ama umarım sorun yoktur