deletedmom592 ben rahim filmi çektirdiğim ay korunmuştum ilacın etkisiyle düşük falan olmasın diye bana da doktor bişey dememişti ama tüpbebekte çalışan bir arkadaşım var o söyledi ilk ay korun ne olur ne olmaz ilaç veriliyor sonuçta demişti. Zaten filmden sonra 3. Ayda hamile kaldım.