Yilmayse 14.hafta azalmıştı şimdi 19.hafta da akşamları tekrar mide bulantısı başladı sadece akşamları akşama doğru oluyor acaba bunu böyle benim gibi yaşayan var mı gribim gribin etkisi olduğunu sanmıyorum grip olmadan önce de vardı acaba nedenini bilen var mı ?
FatmaAtess Yilmayse o sezonluk gibi bişey ya☺ ben 21 haftaya giricem tam geçti gitti diyorum bi bakıyorum aaa yine midem bulanmış 🤣malesef yapacak bişey yok ara ara yokluyo 🤷♂️☺