Gul2727 saç boyatmak gebelikte zararlı değil çünkü saç dibimizden kanımıza karışmıyor sadece kimyasal olduğu için boyayı çok solumamak lazım ben boyattım komple. Kuaförün bahçesi vardı orada bekledim solumamak için böyle bir imkanınız varsa yapabilirsiniz