Elifdikel Denizreyyan bende aynı doktora giriyorum ama benim daha yeni gebelik doğum yaptıniz mi umarım iyisinizdir bebeginizle :)
Denizreyyan Elifdikel Arkadaşlar merhaba doğum yaptım 33.günümüz çok şükür bir sorunumuz yok bebeğimde gayet iyi bebekle ve kendimle uğraşmaktan yazamadım sizlere birde lohusalık psikolojisi beni çok duygusal yaptı doğum hikayemi bile yazamadım
Etaya Nurs3f4 yani sizin biliceniz bisey aslihan hanim gercekten cok iyi gitmeden sormak istediklerini not al tek tek sor yarim saat ilgileniyo herseye cevap veriyo
Ferda43 Elifdikel o zaman iyiymiş ben Konakta 135 veriyorum. Zaten riskli gebeliğim var. Ömer beyi de deneyeyim :(
Elifdikel Etaya Medical park gebze de kendisi ben 20 haftalık hamileyim başından beri kendisine gidiyorum çok memnunum
Denizreyyan Ayrıca doğumu Medical park Ömer Talip hocada yaptım iyiki de onda olmuş çok çok memnun kaldım şimdiden 2.çocukta bile ona gitmeyi düşünüyorum sağolsun Randevusu 125₺ ama değer tahliller içinde sağlıkocağına yönlendiriyor istediğiniz zamanda ulaşabiliyorsunuz zaten çoğunlukla hastanede nöbetçi oluyor
Elifdikel Denizreyyan rabbim bebeğinizi sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bende kendisinin hastasıyım ve çok memnunum dogumunuz sezeryan mi oldu acaba
Denizreyyan Elifdikel amin inşallah darısı hepinizin başına inşallah sağlıkla Evet sezaryen oldum, normal doğumu çok istedim ama çatım sebebiyle olmadı