Bsraa1 12. Haftamdayım bikac gündür karın agrım var gögüs altındaki bosluktan baslayıp karnımın alt kısımlarına kadar oluyor normal mi acaba yasayan oldu mu ?
Depresif_polyanna Bsraa1 o haftalarda kasıklarda agrım vardı ama şuan karin ağrısı oluyo normal mi bende bilmiyorum 🙄