Ozlem_03 Hamileliğin başından beri(18 haftadır) iğneyi göbekten vuruyordum.dün doktorum artık kola geçelim kol morarırsa bacaktan vurursun dedi.burdan okuduğum kadarıyla kol en acıtan yermiş.kaçıncı haftanıza kadar göbekten vuruldunuz.18 hafta erken değil mi ya kola geçmek için.göbekten devam etsem nolurkii
ozgeya Ozlem_03 ben clexan kullandım en başından sonuna kadar kolumdan vuruldum,benim daha az acıyordu kolum.
Esradgc Ben göbekten yapıyorum clexcane şimdilik yer var ama en iyi göbekten vurulması gerektiği söyleniyor tabi bilemiyorum her doktor farklı söyleyebilir
Ozlem_03 Esradgc bende göbek en iyisi diye biliyodum ama işte her doktor farklı söyleyince kafa karışıklığı oluyo