Zeynowe 32 haftalik hamileyim bugun idrarda protein kacamagi göründü sizdede gozukup tekrar düzelen oldumu eğer düzelen olmadıysa tedavisi ne oldu bilgi verin
Merecepefe Zeynowe benimde Pazartesi çıktı kültür verdik sonucu doktorun değerlendirmesini bekliyorum geçmiş olsun bizde 35. Haftadayız
Melinayrana Zeynowe bende fmf var sürekli oluyo 24 saatlik idrar vermen gerekiyo sonra doktorlar ona göre müdahale ederler
Melinayrana Zeynowe bende şuanda protein kaçağı var yüksek riskli gebelik takibimi yapıyo 24 saatlik idrar verdim eğer yüksek çıksaydı bebeği alıcaklardı gebelik zehirlenmesi oluyomuş ama şükür yüksek çıkmadı 30. Haftaya geldim
Serenayss Zeynowe merhaba bnm arkadasima oldu nalesef onun erken doguma ssbep oldu canim 32, hfta dogumu oldu mutlaka iyi bi uzmana gorun
Merecepefe Zeynowe detaylı bakıyorlar idrarda enfeksiyon ve protein çıkınca dr muz detaylı bakmak istedi ona göre yol izleyecek
Melinayrana Nisansimge doktorumun söylediğine göre protein kaçağı bi hastalık değil bi hastalığın yan etkisi benim protein kaçığından fmfi teşhis ettiler fmf ilerlediği için protein kaçağı yapmış hamilelerde ayrı tabi hormonlarla alakalı bi durum
Ebidor Zeynowe eşimde varmış 3 sene once filan, o hala var sanıyordu hiç bişey yapmamış onun için ilacı vs yok zaten, geçenlerde gittik kendiliğinden düzelmişti kaçak maçak yoktu..
Melinayrana Ebidor ilaçları var ama çok ağır ilaçlar böbreklerin iflas edebiliyo ilacı kullandığın zaman doktorlar çok çaresiz kalırsa veriyolar
Derya6734 Zeynowe canım bende de çıktı tuzu komple keseceksin bol su tüketeceksin hiçbir şekilde ilaç tedavisi yok çok dikkat etmen gerekiyor şimdi bende yok çok şükür düzeldi korkma
Melinayrana Nisansimge 2 defa gen testi yapıldı kolsicin kullanıyodum ama hamilelikte hiç kullanmadım
Kahramanlar Canım tahlil tekrarlanır takibe alınır ama erken doğuma alma durumu da olabilir Allah korusun