Ssmerve Normal doğumdan korkan ve sonra normal doğum yapan arkadaşlarım ablalarım o korkuyu nasil yendiniz 35 haftalık hamileyim çok korkuyorum
Minifasulye Ssmerve valla korkunun ecele faydası yok 😅 ben ki iğne görünce kaçacak yer arardım çatır çatır doğurdum🙈
Ssmerve Minifasulye ne güzel ben çok korkuyorum ıkınırken falan zorlanırım sıkıntı olur diye kalbimde çarpıntı var heyecandan dahada olur yapamazsam diye
Nebahathumeyra O korkuyu atlatmanın bir yolu yok bencede zaten kimse sana omseçeneği sunmuyor ister atlat ister atlatma mecbursun 🙈🙈 o yüzden Doğum işini çok düşünmemek gerek bence bu yapılabilir belki düşündükçe daha kötü oluyorsun . Benim 2. Hamileleiğim ben bile korkuyorum 😊😊