Sbnmkls benim doktorum çok rahat valla ne dersem normal diyor 😁 benim de sertleşme oluyor bebek toplanıyor falan. O da sık olmadığı sürece ve sancı girmediği sürece normal. Rahim büyüyor ve kendini doğuma hazırlıyor. Kaslar kasilinca bebek toplanıyor sert oluyor karin. Belli aralıklarla sık sık olmazsa sorun etme. O da normal yani 😊