Mel53 Kızlar yarın sonunda bende doğuma giriyorum Allahın izmiyle, sabah 07:00 de 🥰🥰 Bana önerebileceğiniz, yapmam gereken bişe var mı? Mesela karnıma bant yapıştıracakları için almam gerekiyormuş🙄 nescafe doğumdan sonra çok içilmeliymiş vs vs gbi
Nazliozr Mel53 hayırlı doğumlar sağ Salim kucağına almak nasip olsun 🙏🏻 Nescafe duymuştum ama ne için olduğunu bilmiyorum 🥴
Ckyert Mel53 anestezi nin etkisi geçsin diye oneriyorlar , kayısı hosafi falan öneriliyor sivi agirlikli beslenmeniz daha uygun
dml33 Mel53 bitter cikolata sade nescafe oneriyolar bas agrisi icin hayirli olsn saglikla alin kucaginiza
Aysesare Mel53 spinal oldum 3 gün önce bol bol kayısı kompostosu, rezene çayı ,su bide bitter çikolata yiyin bol bol 🤗 bir de kahve kesinlikle çok tüketin ağrınız için zaten doktorunuz belli periyotlarla tedavi uygulayacaktır
Aysglgnn Mel53 Mel53 karnınıza nasıl bant yapıştıracaklar ? Benimde ilk gebeliğim pek bilgim Yok sadece çocuk kilolu olursa sezeryana alırız dedi doktor