Sdt Canlar sebebi ne bilmiyorum ama bi anda karnım taş gibi şişti kaldı midemde de bi ağrı var. Normal de göbeğim öyle çok yoktu ztn daha 10 haftalık hamileyim ama şuan karnımı görseniz 5 6 aylık hamile gibi top gibi şişti çok şaşırdım gerçekten taş gibi oldu karnım. Kabızlık problemim var maalesef ki o yüzden diye düşünmek istiyorum bi anda bu kadar kilo alamam ztn 🙈 bu sıkıntıyı yaşayan sebebini bilen var mı 😏
aysecam Sdt Canım gebeliğin ilk haftalarında şişlik çook oluyor hormonal değişiklerden dolayı 14 15 ten sonra geçer merak etme ☺️😘
Elifelif49 Sdt merak etme em fazla 16 haftalık olunca gider o şişkinlik bende öyleydim gitti 4 aylık olunca yavaş yavaş cıktı göbeğim
doruknaz Sdt sisliginiz inerde kabız olmamaya bakın. yoksa ileriki haftalarda bagsur olması yüksek ihtimal. mümkünse evde mayalanmış yoğurt,kayısı falan yiyin.
Minifasulye Sdt bende akşmları 6 aylık hamile gibi oluyorum 10 haftalığız gündüz hiç göbek yok akşm patlıcak gibi oluyorum
Sdt aysecam kendimi çok kilo almış gibi hissediyorum öyle şişince 🙈 kendimden rahatsız oluyorum resmen tabi bide korkuyorum şimdiden böyle olursam doğuma nasıl giderim diye 😵
aysecam Sdt Yok yok korkma bende korkmuştum hep böylemi devam edicek bu şişlik büyüme diye ama öyle olmuyor sonra gidiyor o şişlik
Sdt Elifelif49 ay hadi inşallah göbeğin yok diye dalga geçiyordu arkadaşlarım bebek nerde diye dedim nazar oldu herhalde bi anda bi göbek oluştu 😵😀
Sdt doruknaz kabızlık büyük problemim maalesef 😵 hamile kaldığım günden beri bu sıkıntım var çıkamıyorum. İlk haftalarda kayısı erik kurusu suyu yemiştim içmiştim ama tiksindim aklıma gelince bile içim kalkıyor 🙈
doruknaz Sdt bende ilk başlarda dikkat etmedim. şimdi bagsurla uğraşıyorum. inan çok daha zor. doktoruna bir soyle kabızlığın için birşey verir belki. birde mutlaka tiksinmeyeceğin şeyler vardır. kabızlığıni engelleyecek. bir araştır derim.
Sdt doruknaz doğrudur canım söyledim doktorum biliyor sabahları limonlu sıcak su iç dedi kesinlikle ilaç vermiyor