neslissss başka bi doktor bakabilirsiniz mümkünse, aynı durumu ablam yaşadı ve eşinin ailesi dahil nasıl böyle bişey yaparsın diye düşüncesizce suçlamışlardı ablamı ve dolayısıyla psikolojisi daha çok bozulmuştu. Yani bu durumu yaşamayan bilmez keyfi biley gibi görürler. Siz söylemek istemiyosanız söylemeyin ilaçla birlikte terapi de alın Alllah yardımcınız olsun ablamın kısa süreli tedavi ve düzenli terapiyle geçti çok şükür bebeği de kendi de sağlıklı.