Edebyahu İlki 6 haftalıkken ölmüştü ben 2 aylık gibi öğrendim o zaman kürtaj oldum ikizdiler.
İkinci hamileliğimde de 8 haftalıkken kalbi durmuştu ben üç aylıkken öğredim o zaman oldum. Kesem de baya büyümüş karnım çıkmıştı. Doktor kesen çok büyümüş karnın gider demişti hala gitmedi.