DuyguSenturk CCDGN hemşire bana alabilirsin bi sıkıntı olmaz dedi ama ben 2 gün almadım açıkcası zaten ağrısı oluyor kolumu kaldıramadım
Deletedmom2110 CCDGN aşıyı yaptrdm akşam dul aldım tetanoz aşısı olan duş alamaz diye bişey yok uydurma o dedi ebem😊hatta yarın ikinci dozu vurulcam😢😢
Mlkemlke Bu aşının belli bi zamanı var mı arkadaşlar sağlık ocağında verilen tarihten ne kadar zaman içinde olmalı yoksa her zaman olunabilir mi
FatmaAtess Mlkemlke yok canım istediğin zaman yaptıramıyosun ilk dozu 20 haftalıkken ikinci dozu 24 haftalıkken yapıyolar
gdaslik CCDGN aynı gün duş alma yeter bana da bugün su değmesin sonraki günler sıkıntı yok demişti ebe
Seyyyma7 CCDGN Duş alıp almamak sana kalmış ama aldığın zaman acısının günleri çoğalıyor 3 gün çekeceksen 5 gün çekiyorshn. Tabi bu her insanın bünyesine göre değişiyor. Ben vurulmadan önce banyo yaptım 2 gün de duş almadım çokta sürmedi agrısı
FatmaAtess Semuss işte bizde bunu konuşuyoduk ☺ hareketlerini hissetmeden yaptırmadı doktorum ama dediğim gibi siz bilirsiniz tabi
Semuss FatmaAtess ya ben çok şaşırdım Suan haftaya sabah sağlık ocağına gideceğim öğlende doktora gideceğim 🤔