Ilgaz aynen 85 olmuş bizde bi noluyo dedik gerçi bize indirim var.yıl başı bile geçmedi erken artış.biz eşimde görsün diye özele gidiyoruz 13te %80kız dediydi salı gittim 14+5 yine kız dedi.kerime hanım 300hastam varsa ikinci kız dediğimsin dedi ☺Hep erkekmiş.bana üçlü yaptırma dedi 4lüyü falan devlete yaptıracağım