Brnyrk Aynıyız 36+5. 3 haftadır böyleyim sancılarım çıkıyor nst de 70-80 arası ama açılmam yok. Böyle kastıkça sancı olarak çıkıyor. Doktorlar normal görmüyor hastane yakın diye Eve geldim yoksa çıkartmayacaklardı. Karnım çatlayacak sanki kasmasından ve Canım acıyor sizi çok iyi anlıyorum. Akıntınız nasıl? Benim aşırı geliyor ama su kaçağı mı var acaba diye düşünüyorum 😑