Gizemtoprakmina Kızlar bgn kontrolüm vardı yarın doğuma gün verdi doktorum dualarınızı bekliyorum 🙏🏻 Eski sezeryan yerim de incelme olmuş nst de ağrım çıktı 2 cm açılmam var o yüzden 38+0 da doğucak kızım inşallah
Gizemtoprakmina rabiagucer03 benim de normal de 6 gün sonraydı 😂 ama bütün planlar değişti :) epidural aneztezi olucak inşallah