Girne12 ben yaptırdım sırf üstümde baskı oldu diye yani doktorum bana bıraktı ben bi hekim olarak sana yaptır yada yaptırma diyemem ama ikinci bi göz daha görsün isterim dedi bende yaptırdım ama cok güzel biliyo musun heryerini en ince ayrıntısına kadar görüyosun😍