Nursemomm Kuzeyinannesiii 32+6 oldum bende bi kaç haftadır aşırı horluyormuşum kıyamam kocam da beni rahatsız etmiyor hiç bi baktım salonda yatmış o kadar horlyomuyım dedim salona kadar geliyor dedi 😂😂😂 normal canm büyüyen rahim diyaframa baskı yaptığı için horlama gayet normal doğumdan sonra düzeliyor
Popmum Sanki burnumda üç kilo et varmış gibi horluyorum ben de hatta kendi horlamama korkup kalkıyorum çoğu zaman
Aselmoms Kuzeyinannesiii bende horluyordum cnm burnum tıkalı hamilelikte oldu eşim burun bandı aldı bir guzel nefes aldim deliksiz uyudum esimde cok sukur horultusuz bir gece gecrdim duye dalga geciyo😅😅😅
Kuzeyinannesiii Aselmoms ah ah bizim yerimizde olsalar daha çok zorluk çekerler uzaktan bakması kolay😂
Srfn11 Kuzeyinannesiii Vala bianda gercekler yuzune tokat gbi iniverior o sesi duyunca 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tugba2626 Kuzeyinannesiii normal son 1 aydır benim eşimde sabaha doğru yanımdan kaçıyor. Dayanamadım Pazartesi muayenede doktora sordum . Çok normal hamilelikte doğurduktan sonra geçer dedi. Burun tıkanıklığı da oluyor bende
Kuzeyinannesiii Tugba2626 benim de eşim sabaha karşı daha çok horladiğimi söylüyor baya normal bişey anlaşılan ama yine de ben de doktoruma soracağim 😊
Srfn11 Kuzeyinannesiii Benim kesildi smdi horlamam ztn sirt ustune donersem horluorum genelde 😳 ama soyle bsy var ben ztn pek uyuyamiorm 😂😂😂😂👻👻👻
yildizfero01 Arbie 🤣🤣🤣🤣🤣 bugun bende sesime kalktım çok utandım ya ben böyle değildim ama sol kolum uyuşuyor sort üstü yatim diyorum o zaman oluyor galiba ne yapsam kendimi yatağımı bağlasan donmmek için bilemedim yaaa 🤣🤣🤣🤣