Sinem21 araştırdım ama karşıma çıkan tek şey gebelik alerjisi yada ürtiker alerji bir nevi kurdeşen gibi bir şey. Yarın doktora gideceğim umarım hemen geçer bıktım artık kaşımaktan 😔😔😔 Allahtan gebelik kolestazı değil şükür. inşallah sizin de bir an önce geçer çok lanet bir şey