Neslinesli Suan doktordan geliyorum 2. Ci gidişim bir hafta öncee alttan.i bakıldı hiç birşey göremedi. Bugunde karnmdan bakıldı kese bile göremedi adet tarihime göre 6 hafta 5 günlük çıkıyor kan testimde geçen hafta salı günü vermiştim 3515 lerdeydi bugun tekrar verdim bilmiyorum sonucunu bekliyorum doktor kese yok ya küçük yada saglıksız dedi çok kötüyüm çok zor durumdayim... bu arada hiç kanamam yok arada bir ufak sancılar giriyorr yardim edin lütfen bu durumu yaşayan varmi çok kötüyüm inanin daha öncede dış gebelk geçirdim 2. Yi kaldıramam😪😪😪😪😪
Elif_adil Neslinesli canım kötü düşünme tekrar git 2 3 gün sonra geç döllenme olabilir yada kimyasal gebelik bende aynı durumu yaşadım kimsal gebelikti kendiliğinden düştü
Zelihaurgun Neslinesli benim değer 11000 çıktığında kese göründü 10 gün sonra yine gittim karından bakınca kese göründü bebek yok alttan bakınca bebek göründü canım hemen endişelenme sonucunu da yaz mutlaka tahlilin
gdaslik Neslinesli belki değerin biraz daha yükselince görünür kese iyi düşünün inşallah sorun yoktur 🙏🏻
A_S_K Neslinesli ağlama üzme kendini zaman geçsin başka doktora da git mutlaka sakin ol sonucunu paylaş bizimke hakkında hayırlısı olsun
Nursemomm Neslinesli değerinize göre kese görünmeli detaylı takip edilsin tekrarlamış olabilir dış gebelik ve geç kalınmaması lazım
A_S_K Neslinesli Tekrar doktora gidip görünsen ya ? Gözükmesi lazım diye düşünüyorum 🤔 hayırlsı olsun..
Vefas Neslinesli adet sancısı gibiyse yerleşme sancısıdır yerleşme kanamasıda yaşarsın korkma kese küçükse gözükmez bendede 6 haftadan sonra gözüktü 🧿 Hadi hayırlısı olsun 9. Haftada da bir kese daha gördüm dedi ikizim oluyor darısı başına cnm
Neslinesli Zelihaurgun daha gidememedim sali günü gidecegim randevu aldim ama bi tanıdık doktoruma sordum korkma normal dedi 8 haftaya kadar yolu var dedi 8 den sonra gorunmezse ozaman kork dedi degerlern güzel dedi bekliyorumm🙏🏻