Zeynepzeze Bugün tahlil vermiştim, enfeksiyon, lökosit falan var doktorumu aradım, kültür sonucunu bekleyelim dedi. Ama içim hiç rahat değil. Pazartesi gün çıkacak sonuç. Bilemedim şimdi inşaALLAH bişey olmaz 😒
Salihafurkan Bende aynı canım ya tahlil sonuçları bu [url=https://resimyukle.xyz/i/yBzLz5][img]https://i.resimyukle.xyz/yBzLz5.png[/img][/url]
limoncicegi Salihafurkan enfeksiyonu lökosite göre değil de kültüre göre değerlendiriyorlar benim de 12 çıkmıştı lökosit kültür temiz çıktı doktorum ilaca gerek Yok bol bol su iç dedi bi de temizliğe dikkat ediyorum sirkeli su ve ütüleyip giyiyorum çamaşırımı
Salihafurkan [url=https://resimyukle.xyz/i/S8adIH][img]https://i.resimyukle.xyz/S8adIH.png[/img][/url]
Salihafurkan [url=https://resimyukle.xyz/i/IPyHL0][img]https://i.resimyukle.xyz/IPyHL0.png[/img][/url]