nurcakir58 Çapa gibi bi hastane nasıl hiç bişey yapmıyor ben anlayamadım. Ne demek ölür diye beklemek. Ciğer geliştirici vurup alsınlar bebeği. Bu kadar kolay mı? Rabbim yardımcın olsun bende çapaya çok gittim rabbim bebeğine ya Şafi ismiyle şifa versin canım.. üzülme bol dua et sabret ve Yasin-i şerif dağıt 41 tane güzelce niyetini al. Benim bebeğimde de bi takım sıkıntılar oldu Çapa çok ilgilendi doktorlardan da çok memnun kaldım