Benimde haziran sonu nasipse kızlar..ben 10lu hastane çıkışı aldım,bide 8li aldım,ben aydında yaşıyorum ve yazlar gerçkten cehennem gibi,evde klima açacağım için kısa kollu zıbın ve patikli alt almayı düşünüyorum.bide o minik ayaklara muhakkak çorap giydirilmeli yazda olsa üşürler minnoslar😊😇🙏🙏🙌