Rabia325 Arkadaşlar 17+3 hamileyim Dokuz aylık evliyim Eşimin görevi gereği yurtdışında (asker) Evleneli toplam bir ay beraber kaldık ve bu durum benim piskolojimi çok bozdu hamile kalmak istemiyordum çünkü Bir tek ona ihtiyacım varmış gibi hissediyorum Her günüm ağlamakla geçiyor ona da bir şey belli edemiyorum ne yapacağım
gozz Rabia325 benim eşimde asker canım seni anlıyorum ama yapacak bir şey yok evlenirken bunları göze almıştık.Ben emekliliğimizi hayal diyorum şimdiden 😌
Arminannesi Rabia325 ya kendini üzme bende aynı durumdayım bebeğini hissetmeye başladın mı bilmiyorum ama onun hareketlerini hissettiğinde herşey çok farklı oluyor 🥰 böyle bi aşk yok diyorsun
Semuss Rabia325 canım sabretmelisin elbet bitecek görevi benim eşimde asker Yanımda değil daha 6 aylık evliyim görüştüğümüz sayılıdır ama tek canı sağolsun kavuşacağız elbet sende öyle düşün neler var neler .
Ebrs Rabia325 canim üzme kendini, benim eşimde kibrista asker ben erzurumdayim. 7 aylik evliyim 6 aylik hamileyim. Bana da çok zor oluyor ama bebegim için sabrediyorum, onuda etkilememek için. Sende bebeginizi düşün üzülme, sabret 🙏😔
Noni Canimm seni cok iyi anliyorum bizde bi senedir evliyiz 7 ayimiz ayri gecti asker esi olmak kolay degil😊🇹🇷
Semuss Rabia325 benimde öyle evimiz bile yok bizim lojman çıkacak diye kendimizi ayarladık çıkmayıncada kaldık öylece. Bekliyoruz Doğu görevimizin bitmesini sağ Salim bitsin tek istegim o hiç bir şeyde gözüm yok .