EbruEgemen1123 bende geç başlamıştım bi sıkıntı olacağını sanmıyorum şu an 36+4 deyim canım..hatta geçen kan verdim doktor folik asit kullanıyo musun dedi hayr bıraktım dedim 4ncu yada 5nci ayda dedim maşallah dedi folik asit fazlalığı varmış beslenmen iyi o zaman dedi yani yediğim içtiğini şeylerden de geçiyor sıkıntı etme