GamzeAltndas Kızlar 21+5 Haftalık hamileyim boğazımda acıma var ayaklarım ve belimde çok kötü ağrıyor ,hap kullanamıyorum. Acaba ada çayı ya da ihlamur içsem bir şey olur mu
Lumium GamzeAltndas taze zencefil ve limon çayı yap içine bal koy iç çok iyi geliyor günde 3 bardağı geçmemek şartıyla ben hasta olunca içiyorum adaçayını önermiyorlar diye biliyorum. Doktorum bana bunu tavsiye etmişti.
FuldenBalta GamzeAltndas canım komşum 26 haftalıkken zencefil ıhlamur filan içmiş hasta olunca maalesef bebeği öldü kesinlikle hiçbirşey içme bünyeden bünyeye değişir bunlar hep yatarken ayaklarının altına vikis giy biraz da sırtına sür yat sabah duş al
Ezgib GamzeAltndas ben gecen hafta üşütmüştüm 14 haftalik gebeyim doktorum 1 bardak ihlamur icebilirisn demisti ama adacayi kesinlikle icme demişti ama bana kalirsa ihlamur yerine balli limonlu ılık su iç bol su iç demişti
GamzeAltndas Lumium FuldenBalta Minnosizmmm Ezgib d190516 lilamom Teşekkür ederim anneler 🙏🏻,Rabbim bebeklerinizi kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin 🙏🏻
d190516 GamzeAltndas valla ben hamileliğin başından beri içiyorum ıhlamur doktorum bi sakınca görmediği için adaçayı ya da yeşil çay falan normal de de içmem Zaten çarpıntı yapıyo bende. 2 kupa içiyorum ıhlamuru😊 21+3 haftalığız bu arada
lilamom GamzeAltndas adacayi yasak ihlamurda iki bardak serbest canim bende grip oldum ilac vermedi ihlamur ic dedi ihlamur iciyrm bazen balli sut iciyorum
Htc223 GamzeAltndas bende yaklaşık 2haftadır öksürüğü atlatamadm her gün sıcak su içiyorum bazen limonlu bazen ballı kara biberli umarım zararı yoktur en son doktor kontrolümde skıntı yok demşti ıhlamur da içeblirsin demşti ama ıhlamur hiç içmedm