Prensimmm Merhaba annisler bi sorum olcak 14.hafta 5gunluguz kan ve idrar testi yaptirmistm bugün sonuçlarımi aldim aile hekimi karaciğerinde yorulma var dedi ve kafama takıldı pazartesi kadın doğuma cinsiyeti öğrenmeye gitcez sonuçlarıda göstericem benim gibi olan oldumu çok endişelendim
Dyglila Prensimmm sağlık ocaklarındaki kan sonuçlarına inanmıyorum canım sende zamanın varsa devlete gidip randevu alıp haptır devletteki sonuçlarını doktoruna göster.