Hcrshra [silindi] Allah bağışlasın benimde kızım var birde oğlumuz olursa ne ala olmazsada 2 kızımız olur ne güzel 😊
[silindi] Hcrshra Amin Cümlemizinkini aynen öyle kız olsun erkek olsun farketmez işte merak ediyor insan ☺️ Kız çocuğu herkese nasip etsin rabbim
gdaslik [silindi] yani alışveriş işini aceleye getirmeyin mavilere bakarken şimdi pembeleniyoruz 😊😊 bi de kendimizi alıştırmıştık erkeğe kız denilince bi kaldık acaba değişirmileri düşündük ama dün ayrıntılı ultrason vardı artık kesin ve net kız 😍
[silindi] gdaslik Ara renkler sarı yeşil bana çok nötr geliyor bazı şeylerde mavi yada pembe direk net onlar yakışıyor bakalım krem ,beyaz takılırız artık bizde ☺️
Nata97 BENDE 12haftalikda kiz denmishdi) 23de erkek oldugunu oyrendim) erken haftalarda yanilma payi cok) shimdi 31haftaligizz canim 💋
feyzaa34 [silindi] ben 15. Haftamda 1 prensesim olucağını öğrendim kuzum ama tahminde bulunabilir sana bana bile kesin net bisey söylemedi