[silindi] 13+2 yim Yarın Randevum Var Cinsiyeti Belki Öğrenirim Diye Düşünüyorum .Varmı Bu haftalarda Öğrenenler Kızlar
Hcrshra [silindi] Canım benimde 12+5 de erkeğe benzetti doktor ama kesin diyemem dedi 15 de bidaha bakalım dedi, böyleside zormuş insan kendini kaptırıyo sonuçta 😁 şuan 13+2 deyim sabırla bekliyorum.
deletedmom9494 [silindi] doktor tahminde bulundu erkek dedi başta sonra kız dedi şimdide bebeğim göstermiyor 🥰
Tua [silindi] aminn hepimiz inşallah 🤗 bende kontrol diye gittim cinsiyet denince şok oldum erken daha göstermez diyordum 😄
deletedmom9494 [silindi] aynen insan merak ediyor bebek malzemeleri almak istiyorsun ama işte böyle de gizleyince bebeğim kendini merakla bekliyorsun ☺️
[silindi] Tua yaa ne güzel darısı başıma o zaman yarın ☺️İkinci çocuğum fakat sanki ilkmiş gibi çok heyecanlıyım 9 yıl sonra planlanan bişeydi heralde onun vermiş olduğu bir heyecan
Mlssa [silindi] doktorum kesin dedi hatta genital bölgeyi bile net gördük😊 6sında kontrolum var değişmez sanırım doktorum emin olmasa söylemezdi diye düşünüyorm😊😊💗
[silindi] deletedmom9494 Evet eşim cinsiyeti öğrenince yavaştan başlayalım dedi bende daha hiçbirşey almadım belli olmadan kolay değil hepsi bir anda ağır gelir sonuçta
deletedmom9494 [silindi] aynen öyle ben bir iki birşeyler aldım ama krem renginde o yüzden başka da birşey almadım henüz ☺️ Yavaş yavaş alınacak herşey Allah’ın izni ile yeterki sağlıklı olsunlar🥰
[silindi] Hcrshra Bende geçen hafta gidicektim bekledim 1 hafta 1 haftadır diye bekledim ama yarına kadar nasıl zaman geçicek bilmiyorum bir umut işte illa göstericeğinden değilya ☺️
Ebuglem Hcrshra bende 12+5 im şimdi doktordan geldin erkek büyük ihtimal dedi çıkıntısını da gösterdi ama kordonda olabilir belki 100 100 diyemem 15 gün sonra gel bida bakalım dedi kısmet artık
Asad Bnde fransadan yaziyorum 3 aylik hamileyim cinisytei belli olmadi doktor randuvuyu 2 ay snra verdi nasil sabir edicem
[silindi] Asad Merhabalar Ooo Nasıl geçer 2 ay Zaten 4 aylıkken net belli olur .10.haftada bile öğrenen var .Dayanamazsanız sizde benim gibi sabırsızsanız gidin randevudan önce
Hcrshra [silindi] iyi yapmışsınız aynen 😊 inşallah gösterir minik, benimde 5 yaşında bir kızım var bu ikinci hamileliğm 😊