Zulfiyemir Merhabalar biz bugün 6 günlük olduk bile ancak yazmak için biraz zamana ihtiyacımız vardi 39+1de kendimi çok yorgun hissediyordum bütün ihtiyaçlarımı hazırladım sadece bir çikolatamız kalmisti onunda siparişini verdikten so ra 39+2de ürünüm teslim edildi artık herşeyimiz tamam dedim oğlum gelebilirsin dedim veee o gece nisanım geldi 23 gibi uyudum 01 de uyandım kasiklarim ağrıyordu sakin kalmaya calisirak duşa girdim duştan çıktıktan sonra suyum geldi 😳 hazırlandik ve hemen hastahaneye sabah 8e kadar kendi sancılarım başlamıştı ama nst de sanci görünmüyordu lagman yapıldı ve suni sanci verildi çok yoğun sancılar olmaya başladı vee 22.03.2019 13:08 de oğlumu normal dogumla kucağıma aldim çok şükür biraz dikisim var ama olsub yorgunluk stres acı hepsi geride kaldı Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
RdvnMlkn Gozun aydin 😊😊darısı bizim basimiza bayno yapinca rahatladn mi sancilarn artimi banyodan sonra bide doktorun verdigi tarihle dogumn tutumu
Zulfiyemir RdvnMlkn 5 gün önce geldi benim oğlum Abiside öyleydi ama 1 hafta önce geldi gelişimleri önde gidiyordu duş rahatlatıyor ama sancin öyle hemen geçmiyor