Sedvedpoy
Merhaba kızlar Sizlere önerim var ve gerçekten kim kullandıysa iyi oldu burdada bu sorunu yaşayan çok anne var şimdi gelelim konuya Bn doğum yaptım ve doğumdan 15 gün sonra dikişim patladı ve kanadı kabızlık yüzünden bende hastaneye gitmedim başta 3 gün boyunca oturamıyorum çocuğumada bakamıyorum neyse 3 ay geçti hala aynı lavaboya gitmekten korkuyorum artık hastaneye gittim makatta 2 tane çatlak oluşmuştu ve kolay kolay geçmicekti krem yazdı fayda etmedi ilaç yazdı yine fayda etmedi afedersiniz lavaboya gidince duvarları çiziyorum ağrı ve kanamam çok oluyordu çok doktor gezdim fayda yoktu en son kuzenim Bi çaydan bahsetti bende denedim 3 gün boyunca içtim ağrı azalmaya başladı ve 1 ay sonunda kurtuldum ağrılarından ve çok iyi geldi gelelim çaya ismi kayısı çayı şokta satılıyor 4 TL ve inanılmaz iyi herkese tavsiyemdir çünkü Bn çok çektim siz çekmeyin inş işinize yarar iyi günler