Tubamsl Hamileliğimi hastanede ilk öğrendikten sonra sağlık ocağından bir hemşire beni arayıp bilgilendirme yapmıştı bugün sabah aç karnına kan verdim idrar tahlilide aldılar ve tetanoz aşımın ilk dozunu oldum 💉 Kendi doktorumda olmamı onayladı bebeği ve seni korur dedi 👩👦
Tubamsl Hilossss Olurken hiç hissetmedim diyebilirim öyle acısı yok sadece sonrasında biraz yanma, sızlama oluyor ama öyle aman aman değil hemşire daha az kullandığın koluna yapalım dedi şu an ateş falan yok onlarda bir şey demediler.
Demirorl İlk doz 20 de 2. Doz 24 te vuruluyor. Hiç agrı olmadı bende. Sadece yapılan noktada dokununca acı oldu .. panik yapacak bir durum yol.. rahat olabilirsiniz😊
Tubamsl Demirorl Benim ilk doz 22 de yapılmış oldu bugün hemşirelere sordum 30’a kadar 2 dozunda bitmesi gerekiyormuş ay da 1 kez yapılıyormuş. Benimde hafif hafif iğne yerinde yanma, sızlama var 🥺