Gzddlk Haticecinar bende merak içindeyim pazartesi 32 haftalık olucaz çalışabilir raporu alacağım acaba günde verir mi ? 38,39 haftalarda alırız demişti ama bilmiyorum bakalım ısrar edecem :)
Haticecinar Gzddlk bende yarin 33 haftaya gircem insallah dun kontrolum vardi bebek 15 gun onden gittigi icin erkende alabiliriz nisan sonuna dedi normalde 4 mayisa gun vermisti bakalim artik hayirlisi olsun🙏😊
Haticecinar Gzddlk 44 cm boy kg 2.200 1 haftada 300 gr almis gecen hafta 1.900 du usgde haftasi 15 gun onden gidiyor