Elzem2404 Merhaba çevremde bebek sağ taraftaysa erkek ,sol taraftaysa kız olur die bi söylenti var doğru mu acaba yaşayan var mı ?
Sngl_mhmt Dorukunannesi95 yok hareket ettiği yerden benimki hep solda duruyor hep orayı tekmeliyor yani ben öyle ayırt ediyorum
Mlssa Elzem2404 sanmam canım çok minik bir şey hissedilmez diye düşünüyorum.. doktor söylemişti bana 5.haftada sağda diye.O yüzden herkes erkek dedi ama kızımız olucak💗
B-P-R Elzem2404 bende inanmıyorum Aslında Ama Bebimkide Hep Sagdaydi Erkek 😂😂 Demmeki bazen tutuyomus 🤷😂