Elif_adil bende 21 haftalık hamileyim iki gün önce doktor bagırsakta hafif parlaklık var dedi ama bitek bagırsak parlaklığı kendi basına bi hastalığı ifade etmiyormuş ilerki zamanlarda kaybolur dedi. Üstelik ben ikili ve dörtlü testleri yaptırmıştım temiz çıkmıstı.sen yaptırmış mıydın canım ? İçini ferah tut ilk bende korktum ama korkmuyorum artık