Cuma gecesinden beri bi inip bi çıkan ateşi varsa,yada ateşi kontrol altında tutamıyorsan enfeksiyondanda şüphelenebilirsin,ama panik yapıp çocuğuda panikletme.Banyo leğeni vardır onun içini doldur duş gibi değilde suda oynar gibi oyala onu çocuklar ateşe dirençlidir sen kontrolü kaybetme yeterki