Asya02 ilk bebeğimde çıktı şeker ama diyet yaptım sağlıklı doğdu çok şükür 2. Ye hamileyim 37+4 üz yine şekerim var insülin kullanıyorum riskli gebelik ve endokrin koardineli olarak takip ediyor bebeğim şuan sağlıklı görünüyor 11 gün sonra sezeryan olacağım . Diyetine dikkat edersen birşey olmaz korkma