MelteMila senin durumunda değilim ama vardır herşeyde bi hayır canım, üzme kendini, zaten üzülecek bişey değil ki bu, armağan onlar bize,. Bak ne güzel hiç bir problem yaşamadan hamile kalabiliyosun bu bile öyle büyük bi nimet ki 🤗 sev onu, çok sev ve hiç pişman olma, o doğduktan sonra daha dikkat edersin
😊