Sabihanur (12+2) kızlar yatınca kasık ağrısı yaşayan var mı başka?varsa nasıl hallediyor? dr söyledim bu daha ne ki yeni başlayacak dedi.ne bilimsel bi açıklama ama(!)sırf bu sebepten dr değiştiricem
BuseGne İlk haftalarda Rahim hızla büyüdüğü için bu tarz ağırılarının olması çok normal canım. 😊 kanamalı aşırı şiddetli olmadığı sürece sağlığınız açısından bir problem yok hiç korkma. 🤰🏼🤱🏼🌸
Sabihanur BuseGne evet nette rahmin genişlemesinden olduğuna dair bişiler okudum canım.ne zaman geçecek🙁deliksiz uyumak istiyorum
BuseGne Sabihanur valla benim çok uzun sürmemişti canım fizyolojik yapıyla alakalı. Umarım çabuk atlatırsın canım🤰🏼🌸