Busrademiir Cantanem44 Kasılma başlamıştır belki hani yavaş yavaş ama kendi sancın gelse dinlensende geçmez
Cantanem44 Busrademiir Pazartesi’ye kadar gelmezse sezeryan dedi doktorum 🤔Pazartesi’yi iple çekiyorum ya kesin beklemez erken gelir paşam😭😭😭
Cantanem44 omertosvedos normal olmaz diyor değil mi benim de 37/5te 4 kilo civarı dedi bugün 38 olduk doktor gelmezse Pazartesi gün veririz dedi
omertosvedos Sweet02 canım özellikle birsey yemedim ama muz süt çok sevdiğim için eksik etmedim düzenli yedim diyebilirim ☺️
omertosvedos Cantanem44 evet canim normal olmaz diyor Pazartesi’ye gün verdi bana da. Bizim kafa çapımızda da büyüklük vardı o normale dönmüş ama omuz cevremiz büyümeye devam olduğundan mecburi sezeryan