momof3 hayırlı olsun öncelikle. Ben 14.7 ile öğrendim gebeliğimi. Gecikmemin 3.günü geceye kadar hep tek çizgi gördüm. 3.günün gecesi silik çizgi çıkınca gidip kan vermiştim. Değerin düşüklüğünün sebebinin geç döllenme olabileceğini söylemişti kan sonucuma bakan acil doktoru. Hakikaten de öyleymiş 12.haftaya kadar 2 hafta geriden geliyordu gelişimi. 2 günde 1 kan testi ver değerin yükselmesi gerekiyor. Değer 5000lere ulaştığında karından usg ile keseyi görebilirsin. Bende bütün bunları internetten öğrendim epey bir araştırmıştım. Hayırlısı olsun hakkında 😊