Durununannesi80 özel hastane raporunu kabul etmiyorum diye bir seçenek yok, hasta e hastanedir, doktor doktordur. Şikayet edecekseniz iş yerinizi şikayet edin. Ne sağlık ocağındaki, ne başka hastanedeki doktor size rapor vermek zorunda değil. Onları şikayet etseniz de dikkate alınacak bir durum yok. Hekimin kararını bimer cimer sorgulayamaz