Smaa Kızının ismini masal koyacak anneler ; Ben kızımı 1 yıl önce kaybettim ve magnet yaptırmıştım ismine özel. İhtiyacı olan birine göndermek istiyorum. İsteyen kişi buradan yazabilir bana.
BeyzZaA Smaa başınız sağolsun çok zor bi durum doktorlar doğmadan önce kötü konuştularmı hiç yaşamaz gibi
CCDGN Bence saklayın lütfen tekrar gebelik düşünürseniz ve kız olursa kullabılırsınız,allah rahmet eylesin
Smaa CCDGN ismine özel yaptırmıştım o yüzden kullanamayacagım, Masal kızım zaten var , kardeşleri olduğunda isimleri farklı olacak o yüzden
Sky Başınız sağolsun rabbim ondan aldığı ömrü kardeşlerine verir inşallah cennete bir melek bıraktınız şefaatçi