ranadrms 37+5 deyiz. Bebeğin baş çapı yani BPD 9.88 cm çıktı ölçümlerde. Çatı muayenesinde bir sorun yok dedi doktorum ama bebeğin başı büyük olduğu İçin kanala inemeyebilirmiş. Normal Doğum yapmak istiyorum. Var mı aranızda büyük baş ölçümüyle normal Doğum yapan? Tavsiyesi olan :)
Minikmucizemibeklerkeen Bende burda bekleyeyim 36. Haftda 9.22 idi doktor 10u asarsa legen kemgni zorlar dedi 😐 normal istyorum bende hayrlisi olsn insaallah hakkmzds