Nurhayat1212 Ben bu sekerden bisey anlamadim ebe hemsire yaptir dedi kesin doktorum sana birakiyorum dedi birileri diyo yaptie birileri yaptirma neyin yanlis neyin dogru olduguna inanamadik acikcasi siz ne dusunuyosunuz yaptiranlar ozellikle
Seyyid Nurhayat1212 bence yaptırın şakaya gelmez bende ilk gebelimde varmış anlaşılmadı oğlum 4 hafta yoğun bakımda kaldı sıfır şekerle doğmuş hergün %40 glukose yani şeker yüklediler çok zor günlerdi
nilmur00 Nurhayat1212 bende 24 haftalığım baktırdım şeker çıktı diyet yapıyorum. Muhakkak yaptırın eğer varsa önlem alınıyor. Kalıcı olmaması için
Popmum Yaptırmadım 34+4deyim. Doktorum yaptırmana gerek yok dedi. Siz de bence kendi doktorunuzu dinleyin.
Seyyid Seyyid 2. gebeliğim bundada idrarımda şeker çıktı daha baktırmadım açlık şekerine baktır dedi doktorum